Obserwatorzy

Dsquared²- jesień 2010

>> 25 lipca 2010




Dsquared to firma założona przez bliźniaków Catenacci w 1983 roku.
I od tamtej pory zadziwiają swoją pomysłowością w łącz
eniu stylów.

Kolekcja przygotowana na jesień 2010 roku prezentuje się nieco nudno. Już to kiedyś, gdzieś widziałam. Ramoneski, szerokie bufiaste ramiona- to już
było. Połączenie czerni i czerwieni jest według mnie dość banalne.


Niebotycznie wysokie obcasy połączone z dłuuuugą cholewką (skórzaną) nie pasują mi do looku eleganckiej kobiety.

Sama kolekcja jest dość nudna. Mnóstwo skórzanych elementów osobiście mnie przeraża.




Na szczęście są ubrania
w tej kolekcji, które mogą być inspiracją dla nas. Na przyk
ład eleganckie garsonki czy skromne i sukienki koktajlowe(oczywiście minus te buty).
W kolekcji zachwyca także precyzja i dokładność wykonania.














Cała kolekcja jest w pewnym sensie klasyką. Szkoda, że powielaną. Bracia bliźniacy mogliby pobudzić swoją wyobraźnię i zaprezentować klasykę w nowym, świeżym wydaniu.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz
Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj mnie do obserwowanych - będziesz na bieżąco :)

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP