Obserwatorzy

Lanvin i Dukan

>> 23 listopada 2010


Na 23 listopada br. czeka chyba każda kobieta interesująca się modą. Już jutro w sklepach H&M pojawi się kolekcja Lanvin.
Chyba na nic tak nie czekałam jak na to ( no może prócz fashionweeków ). Budżet mam lekko podreperowany więc... :) Choć patrząc na ceny kupie pewnie t-shirt i okulary :)
Prócz większego stanu konta pretekstem jest także to, że dzięki dr Dukanowi zrzuciłam 7 kg (nie spoczywam na laurach)!!! Więc to jest mega duży powód by kupić sobie mały drobiazg od pana Lanvina. 

poniżej lookbook kolekcji damskiej (tak tak jest tez męska)
Ceny nie pln ale przeliczalne :)

za wygraną w totka kupiłam bym chyba wszystkie ciuchy choć pewnie 98 % bym nie nosiła bo:
1. nie bywam na czerwonym dywanie
2. karnawał nie trwa 365 dni w roku
3.szkoda by mi było pobrudzić :)



0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz
Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj mnie do obserwowanych - będziesz na bieżąco :)

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP