Obserwatorzy

Dziwne zjawisko/ Weird phenomenon

>> 26 stycznia 2011


Nie wiem czy większość kobiet tak ma ale ja ... nie mam.

Jadąc wczoraj z uczelni spotkałam dziewczyny, które miały takie same torebki jak ja.
O dziwo jakoś nie skoczyło mi ciśnienie. Pomyślałam sobie "proszę bardzo, nie tylko ja mam dobry gust :)"
Nie denerwuje mnie fakt, że ktoś ma taką samą rzecz jak ja (chyba mam za mało kobiecego pierwiastka :)) 
 Wiem, że każda z nas chce być wyjątkowa i wyróżniać się z tłumu, ale w obliczu dzisiejszych możliwości zakupowych (allegro, ebay, sieciówki) ciężko nam się tego ustrzec. 
Może zrobię sobie jakiś gadżecik i przyozdobię torbę :) 
Dziewczyny nie ma się czym denerwować 
Jesteśmy kreatywne. Umiemy bawić się dodatkami. Mała broszka może zmienić cały strój (lub torbę :)

ENGLISH
I do not know whether the most women thought that way but I do not. 
When I came back yesterday from the university I met a girl who had the same bag as I am.
Did not my blood pressure jumped surprisingly :)
I thought, "Here you go, did not only me who has good taste ::):)"
If anyone has the same thing as I have, did not annoyme (probably I have too little feminine element:))
I know that each of us wants to be unique and stand out out from the crowd.
but we have so many opportunities for shopping (ebay, allegro, shops), it is difficult for us from cut this.
Girls there is nothing to upset!
We are creativeWe can play with the accessories.A small brooch can change the entire outfit (or a bag:)







0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz
Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj mnie do obserwowanych - będziesz na bieżąco :)

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP