Obserwatorzy

I need a JOB!!

>> 18 stycznia 2011


Ponieważ jestem na etapie szukania pracy postanowiłam wstawić na bloga klasyczną elegancję. Czyli czarny, biały i trochę srebra, żeby nie było nudno.
Z pracą krucho, a właściwie do dupy. Już przestałam szukać pracy w zawodzie "dziennikarz" i chyba czas wyrobić sobie książeczkę sanepidu i iść do McDonalda ;/


ENGLISH
Because I'm at the stage of finding a job on the blog I decided to insert the classic elegance. So black, white and some silver, so there was no boring.  With job badly, and actually sucks. I have already stopped looking for work in the profession of "journalist", and probably time to take a health book and go to McDonald's



0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz
Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj mnie do obserwowanych - będziesz na bieżąco :)

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP