Obserwatorzy

Sun sun where are you!!??

>> 20 stycznia 2011


Za oknem znów śnieg:( a mnie się zamarzyły już wakacje. Choć przede mną praca do napisania ja już jedną nogą jestem na plaży. Moja dzisiejsza stylizacja trochę nawiązuje do stylu safari, który według mnie zawsze będzie modny.
Słońce, gdzie jesteś??



ENGLISH
Outside, the snow again :( and I have already dreamed up holidays. Although the Bachelor of me to write I'm already one foot on the beach. My today's stylization a little bit refers to the style of safari, which according to me it will always be fashionable.
The sun, where are you?!?

summer





0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz
Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj mnie do obserwowanych - będziesz na bieżąco :)

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP