Obserwatorzy

W co się ubrać na obronę /what to wear to the defense Bachelor's degree

>> 19 czerwca 2011


Jak w temacie. Jestem za przeproszeniem w ciemnej dupie z tym jak się ubrać na obronę.
Owszem nie martwię się treścią (bo chyba nie jest aż tak źle) martwię się tym co na siebie włożyć prócz bielizny !!! Mój temat jest trochę związany z modą - w końcu piszę o magazynie Cosmo :P. Niestety warstwę modową musiałam odłożyć na drugi plan ale no jakoś chcę nawiązać i pokazać, że nie jestem jakaś kiczka modowa :). Nie chcę sztampy typu biała bluzka i czarna spódniczka. Nie chcę też wyglądać jak papuga i choinka w jednym. Matko kochana czuje się wyprana z pomysłów, a tego nie lubię :( 

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz
Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj mnie do obserwowanych - będziesz na bieżąco :)

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP