Obserwatorzy

Victoria na lato

>> 5 lipca 2011


Wiem, wiem pokaz odbył się już jakiś czas temu, ale według mnie o kreacjach zaprojektowanych przez Victorię można pisać w nieskończoność. Jest niezwykle wierna swojemu niebanalnemu stylowi. Prostotę przedkłada nad cekiny i dekolty. To lubię.
O swojej kolekcji mówi : 

       Zawsze szukałam takich właśnie sukienekIdealnych, krótkich kreacji na gorące lato. Czegoś co jest zabawne, dziewczęce, niezobowiązujące, łatwe w noszeniu. Co mogą założyć rano i nosić nawet na nocnej imprezie

No jak się tu z nią nie zgodzić :)
CO ciekawe jej nowe sukienki nie są aż tak bardzo drogie jak przeciętne ubrania w Hollywood. Choć i tak nie osiągalne dla mojej kieszeni :)







2 komentarze:

XOXO. 12 lipca 2011 12:41  

oj to prawda prostota ponad wszystko, dzięki temu jej kolekcja jest ponad czasowa, a te sukienki można nosić za kilka następnych sezonów i nadal będą modne ;)

radlewski.com 23 lipca 2011 14:06  

Piękne są jej projekty, jestem ciekaw kolejnych wpisów :)

Pozdrawiam,
radlewski.blogspot.com

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz
Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj mnie do obserwowanych - będziesz na bieżąco :)

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP