Obserwatorzy

Jeans ponad wszystko :) / Jeans more than anything :)

>> 31 sierpnia 2011


Jestem ogromna miłośniczką jenasów wszelkiej maści. Ciemne, jasne (choć  takich nie posiadam ponieważ wielkość tyłka mi na to nie pozwala) szarpane i eleganckie.



Dlatego dziś przedstawię Wam  kilka stylizacji właśnie z jeansami :) Będą one bardziej eleganckie, ale nie do końca bardzo sztywna/

I'm a huge fans of jeans. Dark, bright (unfortunately I do not have bright jeans because the size of my but twill not allow that). Elegant and boyfriend type. That is why today present to you just a few stylization with jeans. They will be more elegant, but not  to stiff


bag - ANYA HINDMARCH
shoes - ISABEL MARANT
shirt - J.CREW
belt - MEREDITH WENDELL
jenas- J BRAND


bag - FENDI
shoes - MIU MIU
shirt - MARC JACOBS
jenas-7 FOR ALL MANKIND

bag - CHLOE
shoes - DIANE von FURSTENBERG
shirt - ALICE + OLIVIA
jenas-J BRNAD





1 komentarze:

cAtHeRiNeLiNe 1 września 2011 17:29  

ja też uwielbiam jeansy- nie potrafiłabym bez nich żyć:)

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz
Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj mnie do obserwowanych - będziesz na bieżąco :)

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP