Obserwatorzy

Trochę testosteronu / A little bit of testosterone

>> 22 sierpnia 2011


Za parę dni zacznie się nowy rok szkolny, ale ja mam jeszcze miesiąc wolnego :)
Alę myślę, że czas najwyższy rozejrzeć się za nową jesienną kolekcją. W oko wpadł mi męski trend. Czyli marynarki i spodnie plus kobiecy dodatek.
Wydaje mi się, że w takich zestawach kobieta wygląda na pewną siebie i twardo stąpającą po ziemi. A chyba każda z nas lubi być czasem tak postrzegana :)


Jacket - Stella McCartney
Shoes - Stella McCartney
Panst - Chloe
Top - Nina Ricci


Jacket - Gucci
Pants - Gucci
Shoes - Miu Miu
Shirt - L'Agence


Jacket - Chloe
Pants - Diane Von Furstenberg
Shoes - Christian Louboutin
Shirt - Chloe



Jacket - Vivienne Wetwood Anglomania
Pants - Michael Kors
Shoes - Jimmy Choo
Shirt - Kain





A couple of days will begin a new school year, but I have a monthof free:)
But I think it's time to to look for new autumn collection. I was interested in male look. That is jackets and pants, plus women'sadded. I think that in these sets woman looks confident. And probably everyone likes to lookconfident

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz
Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj mnie do obserwowanych - będziesz na bieżąco :)

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP