Obserwatorzy

United Nude - buty na jesień i/lub zimę

>> 24 sierpnia 2011


Te fikuśne butki normalnie mnie zachwyciły. Gdybym miała więcej gotówki w kieszeni to z przyjemnością niezmierną bym sobie takie jedne zakupiła :)


Na pewno właścicielka tych butów zwróci uwagę wszystkich na ulicy. Poza tym są idealną alternatywą dla obcasów (mówię tu o tych dziurawych koturnach :P) ponieważ są wygodniejsze - przynajmniej dla moich stóp.
Może jakaś dobra wróżka sprawi mi takie śliczne buty?? :) Te kozaki, czarne na koturnie.







1 komentarze:

LOF 24 sierpnia 2011 19:25  

Te z drugiego zdjęcia są dla mnie faworytem! ach, też bym takie chciała ;)

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz
Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj mnie do obserwowanych - będziesz na bieżąco :)

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP