Obserwatorzy

Victoria by Victoria Beckham RTW spring 2012

>> 19 października 2011

Moje Allegro



Victoria Beckham totalnie mnie zaskoczyła swoją wiosenną kolekcją. Ubrania, a właściwie tylko sukienki są bardzo dziewczęce i pełne soczystych kolorów. Dalej zachwycają prostą i surową formą i krojem, ale dzięki kolorom nabierają świeżości. Moim zdaniem Victoria pokazuje tą kolekcją, że ma duży dystans do świata. Widać to chociażby w sukienkach w żartobliwe wzory (trochę przypomina mi to Miu Miu).
Podoba Wam się kolekcja Victorii?
Poza tym ceny sukienek, jak na kolekcję pani Beckham są całkiem przystępne ok 500-800 dolarów. 



eng.
Victoria Beckham completely surprised me her spring collection.Clothes, actually only girls' dresses are very juicy and full of color. Continue delight with a simple and raw form and typeface, but with the colors take on freshness. In my opinion, this collection ofVictoria shows that she has a big distance from to the world. This is evident even in dresses in humorous designs (it reminds me a little Miu Miu).
Do do you like this collection?
Besides, prices of dresses, like the collection of Mrs. Beckhamare quite reasonable about 500-800 dollars.






















2 komentarze:

Lola`s clothes 19 października 2011 11:18  

bardzo podoba mi się jej kolekcja, sukienki są śliczne!

Jagoda&Nadia 20 października 2011 11:52  

Każda jej kolekcja ma coś w sobie, zawszę znajdzie się coś co przykuje moją uwagę.
Pozdrawiam

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz
Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj mnie do obserwowanych - będziesz na bieżąco :)

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP