Obserwatorzy

Styl Olivi Palermo / Olivia Palermo style

>> 8 listopada 2011

Moje Allegro



Przyznaję się bez bicia - nie wdziałam ani jednego serialu czy filmu z tą aktorką. Ale jej styl mnie zachwyca odkąd ją zobaczyłam w Internecie.
Jej stylizacje zdają się być niewymuszone takie lekkie, ale jednocześnie zawsze dopracowane. Zawsze wygląda bardzo świeżo i elegancko. Mam wrażenie, że jej jest dobrze we wszystkim.

eng.
I admit without beating - I did not put on a single TV series or a movie with thisactress. But her style impresses me since I saw it on the Internet.
Her outfits seem to be unforced such light, but always refined. Always looks very fresh and elegant. I have a feeling she will look good in everything.












0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz
Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj mnie do obserwowanych - będziesz na bieżąco :)

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP