Obserwatorzy

Rimmel Match Perfection - mała recenzja

>> 7 stycznia 2012

Swego czasu w konkursie stylio.pl wygrałam zestaw kosmetyków marki Rimmel London. Były to podkład w żelu, podkład "zwykły" oraz puder prasowany. Niestety nie miałam wpływu na odcienie pudrów i niestety otrzymałam kosmetyki w odcieniach kompletnie nie pasujących do mojej skóry (odcień soft beige 200). Są stanowczo za ciemne, ale nie o tym chciałam.
Pewnie gdybym dostała kosmetyki odpowiadające mojej skórze to nie martwiłabym się teraz co z nimi zrobić ponieważ nałożyłam sobie pewnego dnia raz jeden raz drugi podkład i są one rewelacyjne. Rozprowadzają się w mgnieniu oka nie ważą się i idealnie pokrywają skórę.
Do tego puder prasowany posiada fajną gąbeczkę do nakładania co stanowczo ułatwia sprawę. Puder prasowany sobie chyba zostawię, ponieważ przy małych ilościach ładnie prezentuje się na mojej dość bladej cerze.
Jeśli macie wątpliwości jaki podkład wybrać to naprawdę polecam Rimmel'a. Będzie długo utrzymywał się na twarzy i nie tworzy efektu maski :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz
Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj mnie do obserwowanych - będziesz na bieżąco :)

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP