Obserwatorzy

RECENZJA OVER Cosmetics balsam Cream z bursztynem

>> 13 sierpnia 2015


Było cicho ale wracam :) Na tapetę idzie Balsam OVER Cosmetics z wyciągiem z bursztynu.
Całe 400 ml nawilżenia i gładkiej skóry.

Co balsam w sobie ma?
Masło Shea - aktywnie ujędrnia, odnawia warstwę lipidową i przywraca skórze elastyczność
Ekstrakt z bursztynu - rozświetla, uelastycznia i lekko napina skórę
Olejek ze słodkich migdałów - przywraca równowagę lipidową skóry

Ujędrnienia nie zauważyłam ale ja nigdy takich rzeczy nie widzę więc nie ma się co dziwić :) 
Rozświetlenie?  Owszem zauważyłam na nogach, że lekkie przebarwienia zniknęły więc bursztyn daje radę. Czy przywraca  równowagę lipidową skóry - raczej tak. Balsam pomógł uporać się z dużą suchością nóg po goleniu oraz pozbyłam się "suchych łokci". 

Co ważne za niecałe 25 zł mamy 400 ml balsamu, zapakowanego w buteleczkę z pompką (co uwielbiam bo mam kontrolę nad dozowaniem). Balsam jest bardzo wydajny - na obie nogi zużywam półtora naciśnięcia pompki (jedno całe wciśniecie i pół :). 

Czy polecam - pewnie :) Jeśli ktoś lubi nowości i nie lubi za nie przepłacać - OVER Cosmetic jest dla niego. 



0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz
Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj mnie do obserwowanych - będziesz na bieżąco :)

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP