Obserwatorzy

RECENZJA REVLON PhotoReady Puder Prasowany TRANSLUCENT

>> 23 kwietnia 2012


Od jakiegoś czasu używam pudru transparentnego marki Revlon Photo Ready. Nie lubię pudów nadających koloryt skórze bo jeszcze nigdy nie udało mi się trafić na taki by nie stworzył mi na twarzy maski.
Revlon Photo Ready transparentny jest dla mnie idealny. Nie "farbuje" mi twarzy, jest lekki i posiada filtr spf 20. Ma delikatne drobinki, które rozświetlają skórę.
Nie muszę poprawiać makijażu w ciągu dnia. Skóra wydaje się świeża i naturaln
Kupiłam go na allegro w cenie 29,99

Polecam go jako fajne wykończenie makijażu codziennego jaki i wieczorowego :)

1 komentarze:

Jul Anka 22 lipca 2012 11:39  

Muszę go wypróbować bo ja też nie lubię mieć takiej maski na twarzy.

zapraszam do mnie, blog o mojej ręcznie robionej biżuterii i wiele innych
http://cocorellu.blogspot.com/

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz
Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj mnie do obserwowanych - będziesz na bieżąco :)

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP