Obserwatorzy

RECENZJA Vitapil z biotyną

>> 29 lipca 2012





Ze względu na to, że moje włosy swego czasu wypadały jak opętane postanowiłam zainwestować w suplement diety Vitapil z biotyną. Stosowałam różne tabletki, które w magiczny sposób miały zagęścić włosy , spowodować, że nie będą wypadać oraz miały mieć wiele innych cudownych czynników. Dupa. Nic z tego nie wychodziło.

Zgodnie z zaleceniami Vitapil biorę już od około 3 miesięcy i z całym sercem muszę Wam powiedzieć, że działa!

 Włosy są gęstsze, nie wypadają (w takich ilościach jak wcześniej), mniej się łamią. Jedyne co może mi w przeszkadzać to wielkość kapsułki. Ale nie jest to czynnik dyskwalifikujący ten suplement. Z pewnością kupie go jeszcze raz.

Polecam je każdej z Was. Oczywiście tylko wtedy jeśli nie jesteście uczulone na jakikolwiek składnik preparatu. Vitapil zawiera soję i pszenicę.





0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz
Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj mnie do obserwowanych - będziesz na bieżąco :)

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP