Obserwatorzy

Recenzja nr jeden lipcowy Glossybox ÜBER - INTENSYWNIE REGENERUJĄCA MASKA DO WŁOSÓW

>> 5 sierpnia 2012



Pierwsze ALE... Dlaczego w Glossyboxie była tylko próbka tej maski!! JEST REWELACYJNA
Użyłam jej jakiś tydzień temu, może jeszcze wcześniej. Efekty widać do dziś.
Nawet w pracy koleżanki zauważyły, że włosy mam jakieś takie bardziej lśniące :). Maska pięknie pachnie (nawet parę dni po zastosowaniu). Dobrze się ją nakłada na włosy i bardzo szybko spłukuje co jest dla mnie ważne bo nie lubię stać pod prysznicem i spłukując odżywkę ciągle czuć ją pod dłońmi.
Maska Uber taka nie jest.

A jeszcze mam jedno "ale" - odżywka w sprzedaży jest wg. mnie dość droga 100 ml około 74 zł. 

5 komentarze:

Anonimowy,  10 lutego 2013 11:36  

Attrаctіѵе portiоn оf cοntent.
Ι simρly stumbled uρon youг web site and in
асcession cаρital tо claim that I get actually loved aсcount your blog ροsts.
Anywaу І wіll be ѕubscгibing tо your feeԁѕ οr even I fulfillment you get entry to consistеntly
rаpidly.
Also see my web site :: Zioła Alveo

Anonimowy,  23 lutego 2013 18:51  

Interesujący layout Twojej strony. To przerobiony theophilus?
Also visit my website : przecieki maturalne

Anonimowy,  6 kwietnia 2013 00:43  

Interesting... How do you know it?

Review my site :: playstation emulators

Anonimowy,  3 maja 2013 00:09  

Good post. By the way what's the name of this theme?

Look at my web site :: Playstation 3 emulator

Anonimowy,  30 sierpnia 2013 17:08  

Hello there! Awesome blog design. What is its name?

My webpage Lampe torche

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz
Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj mnie do obserwowanych - będziesz na bieżąco :)

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP