Obserwatorzy

Recenzja Hydrain3 Hialuro koncentrat balsamu nawadniającego skórę

>> 6 sierpnia 2012



Balsam właśnie zakończył żywot. Został dokładnie wklepany w ciało i nawadnia je starannie. 


Na początek zapewnienia producenta:



A teraz skład:



Teraz moja opinia:

Balsam jest bardzo, ale to bardzo dobry. Niby nie mam super przesuszonej skóry, ale ten balsam jest mega ukojeniem dla moich świeżo depilowanych nóg. Zawsze miałam problem z tym, że po depilacji skóra nóg była sucha i piekła. Odkąd używam H3 wszystko się zmieniło! Po depilacji nakładam grubszą warstwę balsamu by przez noc więcej się wchłonęło. Rano zawsze zostaje taka cienka warstewka; dzięki niej nie muszę rano się smarować:)

Swego czasu na podbiciu stopy miałam taką łuszczącą się plamę, suchą i czasem schodziła z niej skóra. Zapomniałam o niej. Zaczęłam używać balsamu i po pewnym czasie patrzę, a tej plamy nie ma!! Ulga totalna.

Producent zapewnia, że można stosować balsam na stopy. Nigdy bym nie przypuszczała, że balsam do ciała może zmiękczyć suchą skórę stóp. Efekt zmiękczenia jest i owszem. 



Balsam ładnie pachnie, skóra po aplikacji w dotyku jest miękka i odżywiona. Według mnie idealnie nadaje się do skóry, która była wystawiona za długo na słońcu (autopsja:) ). Szybko uśmierza ból spieczonej skóry.

Ja miałam balsam 200 gram, ale wiem, że jest dostępny 400 g w opakowaniu z pompką. 
Cena około 30-40 zł.




0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz
Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj mnie do obserwowanych - będziesz na bieżąco :)

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP