Obserwatorzy

Dziewczyna Bumblebee czyli styl Megan Fox

>> 17 czerwca 2014

Wszyscy fani serii Transformers na czele ze mną zgodnie stwierdzą, że bez Megan Fox to już nie jest to samo. Poza tym widziałam, że w kinach ma pojawić się kolejna część - co gorsza w ogóle z inną obsadą. #smuteczek. Ale moment nie o tym teraz. Jak już widać lubię styl dość luźny połączony z rockową nutką. I taką Wam dziś przedstawiam stylizację inspirowaną Megan Fox


http://www.celebritystyleguide.com/i-1-1-12203/celebrities/megan-fox/siwy-rose-skinny-in-blacksand
http://www.celebritystyleguide.com/
Zdjęcie stare bo z 2011 roku ale jakże strój na czasie :)
Mam wrażenie, że do takiego stroju pasuje każda sylwetka. Bo dodając do niej szpilki wydłużymy nogi i postawa całego ciała się zmieni, będziemy wyprostowane i dzięki temu bardziej pewne siebie. Ale cóż, niestety moje stopy nienawidzą butów na obcasie - żadnych. Ale o tym kiedy indziej












T-shirt - Just Cavalli
Leginsy - Gatta
Buty - Centro
Ramoneska - Camaieu 






A Wy macie swój ulubiony styl? W jakim czujecie się najlepiej ;) ?

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz
Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj mnie do obserwowanych - będziesz na bieżąco :)

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP