Obserwatorzy

Inspiracja na dziś Cara Delevingne / Inspiration for today Cara Delevingne

>> 5 czerwca 2014

Według mnie jedna z najlepszych modelek w dzisiejszych czasach. Potrafi wcielić się w każdą role od pięknej, eleganckiej kobiety do punkowej, zbuntowanej dziewczyny - Cara Delevingne

Zaprezentuje Wam dziś chyba najpopularniejszy look Cara'y czyli czarna ramoneska, spodnie i koszulka. Moim zdaniem w takim stroju wiele dziewczyn czuje sie najwygodniej i po prostu na luzie.
zdjecie:http://www.riotfuss.com/2013/01/style-icon-cara-delevingne.html

Całość wygląda po prostu rewelacyjnie! A my skąd weźmiemy podobne ciuchy by wyglądać jak Cara?
Oczywiście na grafice musi być literówka :) 

Kurtka Bonprix
T-shirt Keyce
Spodnie Lee
Buty Camaieu

Trochę zmieniłam spodnie, dałam markurkowe ciemne, by trochę przełamać całość.


zdjęcia: http://fashionpr.pl/

ENG
In my opinion, she is one of the best models nowadays. She can play the roles of each of the beautiful, elegant women to punk, rebellious girls - Cara Delevingne.

I present to you today, probably the most popular look of Cara -  is black ramones, pants and shirt. In my opinion, a lot of girls dressed like that feels most comfortable and just cool. It looks just superbly! Where we can buy similar clothes to look like Cara?


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz
Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj mnie do obserwowanych - będziesz na bieżąco :)

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP