Obserwatorzy

Recenzja Iwostin Purritin

>> 27 czerwca 2014


Pomimo 25 lat na mojej twarzy ciągle widać pozostałości po młodości czyli krostki, wypryski i lekki trądzik. Trochę żartuję ;) Krostki i wypryski pojawiają się regularnie, co miesiąc przed wiadomo jakimi dniami. Moja przyjaciółka po raz kolejny pokazała mi produkt, który zmienił moje nastawienie do kremów przeciw niedoskonałościom. Nigdy w nie nie wierzyłam, aż nie poznałam kremu IWOSTIN z serii Purritin 


Ale mała tubka, czy to tester?
Takie było moje pytanie jak dostałam krem. Ale oczywiście zaraz się miło zaskoczyłam. Krem jest bardzo wydajny. Ma lekką formułę, prawię że lejącą się. 
Pierwsza aplikacja poskutkowała oczywiście czasochłonnym wchłanianiem się produktu, bo po prostu użyłam go za dużo. Teraz już wiem, że kulka kremu wielkości trzech ziarenek maku wystarczy na pokrycie pucułowatych policzków i czoła. Omijamy okolice oczu.


Efekty widoczne już po 7 dniach ?
Używam go od 7 dni i ciężko mi to przyznać, ale producent nie oszukuje tym razem :)
Faktycznie cera jest gładsza, ma równiejszy koloryt, a wypryski nieco zbledły.
Producent zapewnia też, że krem nadaje się pod makijaż i to też racja. Po nałożeniu, krem pozostawia taką lekką warstwę, ale w niczym ona nie przeszkadza. Dzięki niej podkład się lepiej trzyma i nie rozpływa się podczas upałów ;)

No to warto czy nie warto? 
Krem można kupić już za 19 zł. Nie sądzę by byłą to wysoka cena za taki krem, który naprawdę działa.


Kilka słów od producenta.

Działa na wszystkie przyczyny i objawy trądziku:
  • Redukuje ilość i wielkość grudek, krostek i zaskórników
  • Odblokowuje pory
  • Reguluje wydzielanie sebum
  • Długotrwale matuje
  • Łagodzi podrażnienia i nawilża
  • Sprawia, że zaczerwienienia i przebarwienia potrądzikowe są mniej widoczne
Zincidone®
Innowacyjne połączenie cynku i molekuły PCA (sól cynkowa kwasu PCA), która ułatwia jego wnikanie w skórę - reguluje wydzielanie sebum i zapobiega powstawaniu zmian trądzikowych.

Palmitynian retinolu
Reguluje wydzielanie sebum, zmniejsza przebarwienia barwnikowe. Odmładza skórę, ujędrnia i regeneruje naskórek, przy dłuższym stosowaniu ujędrnia skórę właściwą, wzmacnia włókna kolagenowe, dzięki czemu przywracana jest sprężystość skóry. Pełni funkcję antyoksydacyjną.

Cobiostab 400
Składnik wykazujący silne działanie ograniczające rozwój bakterii, zarówno Gram+ jak i Gram- w tym Propionibacterium acnes oraz działanie grzybostatyczne. Konserwant o wysokiej tolerancji przez skórę.

Dry Flo ® PC
Naturalny polimer na bazie skrobii w postaci sypkiego proszku, pochodna glinu. Wykazuje właściwości absorbujące nadmiar sebum.

EPS Seamat
Expolisacharyd (zwiazek polimerowy) produkowany przez plankoton morski. Absorbuje nadmiar sebum, zapobiegając błyszczeniu się skóry. Posiada lekką teksturę, przez co nie działa komedogennie.

Pore Away
Kompleks zwierający aktywny składnik - mastyks, który pozyskiwany jest z kory krzewu Pistacia lentiscus. Redukuje świecenie, poprawia kondycję skóry i pozostawia gładkie, matowe wykończenie, oczyszcza i zmniejsza pory. Działa anty-komedogennie oraz wpływa na ogólną poprawę wyglądu skóry.

Alfa – hydroksykwasy (kwasy AHA)
Działają keratolitycznie, usuwając warstwy martwych i zrogowaciałych komórek.

Beta-hydroksykwasy (kwasy BHA)
Działają złuszczająco (keratolitycznie), dzięki czemu odblokowują ujścia gruczołów łojowych i ułatwiają usuwanie martwych komórek naskórka. W ten sposób zapobiegają tworzeniu zapalnych zmian trądzikowych.

Hialuronian sodu
Substancja obecna w naskórku oraz w skórze właściwej. Zapewnia prawidłowe uwodnienie substancji międzykomórkowej. Długotrwale zatrzymuje wodę w skórze.

Alantoina
Wygładza i zmiękcza skórę, usuwając spękania i zgrubienia. Łagodzi podrażnienia.





0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz
Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj mnie do obserwowanych - będziesz na bieżąco :)

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP