Obserwatorzy

RECENZJA L`Oreal, Nutri-Gold, Nawilżająca terapia odżywcza pod oczy

>> 28 czerwca 2014

Chciałam ten krem przetestować tak dokładnie, żebym była pewna tego co napisze. Test trwał bardzo długo według mnie bo około 3-4 miesięcy. Krem po prostu jest tak wydajny, że nie sposób czekać z recenzją aż się skończy ;) Mały słoiczek pełen dobroci dla oczu - L`Oreal, Nutri-Gold, Nawilżająca terapia odżywcza pod oczy

 Jak zawsze kwestia przypadku 
Kupiłam krem na Allegro bo ... był w promocji :) Później pomyślałam, że chyba czas najwyższy zacząć dbać o okolice oczu. Wiadomo, że tam skóra jest najcieńsza i wymaga specjalistycznej pielęgnacji , dość szybko się starzeje. Po prostu chce uniknąć kurzych łapek.











Jaki on jest?

Krem jest bardzo zbity w swojej konsystencji. Według mnie nie ma jakiegoś wyróżniającego się zapachu. Znalazłam minus - słoiczek. Ma on załamanie, z którego ciężko wydostać krem. Dlatego często zamiast na palcu mam krem po paznokciem. Ale jego działanie rekompensuje tą niedogodność ;)






Tak na koniec ode mnie
Skóra wokół oczu jest wyraźnie gładsza a cienie pod nią jaśniejsze. Krem stosuje też na powieki i tam jakoś różnicy wielkiej nie widzę ale liczę na to, że będą piękne na starość :)

Krem można kupić w różnych cenach - średnio około 40 zł. Niby dużo jak na krem pod oczy, ale naprawdę warto bo krem jest wydajny i działa.


Kilka słów od producenta 


  • Nutri-Gold pod oczy to nawilżająca terapia odżywcza, dająca uczucie luksusu od pierwszej chwili po użyciu. Jej sekretem jest luksusowy koktajl cennych składników:
  • Miodowy eliksir, by natychmiastowo i intensywnie odżywić skórę.
  • Kompleks wapniowy, by wzmocnić barierę ochronną skóry
  • Nawilżająco-regenerujące połączenie witamin z grupy B oraz lipidów by zapewnić skórze uczucie komfortu

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz
Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj mnie do obserwowanych - będziesz na bieżąco :)

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP