Obserwatorzy

Recenzja tołpa botanic czarna róża regenerujący krem-kokon do stóp

>> 6 czerwca 2014

W KOŃCU krem, który odpowiada moim potrzebom. Po jednej aplikacji stopy są gładkie i przyjemnie w dotyku. Cudowny kokon od Tołpy.
kokon do stóp tołpa czarna roza




krem-kokon do stóp tołpa czarna róza
Krem dostałam od przyjaciółki. Dzięki niej moje stopy są gotowe na lato!

Akcja aplikacja
Krem użyłam tak jak zawsze używałam czyli gruba warstwa na noc i skarpetka.
Rano byłam mega zaskoczona, ponieważ inne kremy tak jakby parowały z moich stóp, ale nie tołpa.

Na stopach była jeszcze lekka warstwa kremy, którą raz dwa wsmarowałam i po krzyku. Efekt utrzymywał się cały dzień.

Słów kilka wróbla Ćwirka o produkcie
Krem zamknięty jest w tubie - co widać na zdjęciach ;) Konsystencja jest dość gęsta przez co krem jest bardzo wydajny i naprawdę niewiele trzeba by pokrył całą powierzchnię stopy. Można tez go rozprowadzać na podbiciu stopy - bardzo dobrze nawilży to miejsca.
Zapach? Słodkawy ale nie duszący. Nie drażni nosa.

Składniki i inne INCI 

Aqua, Coco-Caprylate, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Stearic Acid, Cetearyl Alcohol, Orbignya Oleifera Seed Oil, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Aluminum Starch Octenylsuccinate, Peat Extract, Rosa Hybrid Flower Extract, Honey Extract, Parfum, Sodium Polyacrylate, Sodium Hydroxide, Carbomer, Ceteareth-20, Xanthan Gum, Disodium EDTA, Propylene Glycol, Caprylyl Glycol, Phenoxyethanol, Chlorphenesin.

A teraz co to jest ta czarna róża


  • zapobiega uszkadzaniu naturalnej bariery ochronnej skóry
  • chroni skórę przed działaniem wolnych rodników
  • koi i przywraca komfort

REASUMUJĄC
Krem jak najbardziej godny polecenia. Cena kremy to 13,99 zł za 75 ml. Uważam, że jak na firmę tołpa, która robi naprawdę przyjazne środowisku produkty to jest niewielka cena. Czasem w drogeriach kremy do stóp są dużo droższe i dużo gorsze.

Pytania dot produktu zostaw w komentarzu. 

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz
Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj mnie do obserwowanych - będziesz na bieżąco :)

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP