Obserwatorzy

Mała tubka, a jak cieszy. Recenzja Kamill INTENSIV krem do rąk i paznokci

>> 17 lipca 2014

Lipcowe pudełko beGlossy miało sobie mała zieloną tubkę z rumiankiem. Krem do rąk marki Kamill. Mała tubka, a tyle w niej dobrego.
Krem do rąk to jeden z tych kosmetyków, których nigdy za wiele - przynajmniej w mojej kosmetyczce. Jakbym mogła to w każdej torebce miałabym chociaż jedną sztukę :) 

Pierwszym dużym plusem było to, że beGlossy podarowało mi mniejszą wersję. Tak, tak może to wydawać się dziwne, ale taka mała tubka 30 ml idealnie mieści się to małej, miejskiej torebki :)
Wiecie, zakupy, toaleta w galerii, myjemy ręce i bach! masz krem do rąk w torebce :)

Kolejny duży plus to zapach kremu. Delikatny, rumiankowy taki.. hmm czysty. Nie wiem inaczej go określić. Jest po po prostu bardzo przyjemny :)

Jeszcze jeden plusik to - wydajność. Jak wiecie uwielbiam gdy produkt jest po prostu wydajny. Wystarczy niewielka ilość kremu by dobrze pokrył dłonie i je nawilżył. 

Plusominus - troszkę źle się wchłania, albo ja za dużo go używam. Pozostawia lekką warstwę - niby nigrossman
dy przy innych kremach mi to nie przeszkadzało, ale tutaj jakoś za długo czuję, że krem jest na dłoniach.

Moja opinia - kupię go! Znalazłam w Rossmannie ten krem za nie całe 3 zł (oczywiście w tej pojemności) więc czemu nie? Taki krem warto jest mieć w torebce.



0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz
Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj mnie do obserwowanych - będziesz na bieżąco :)

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP