Obserwatorzy

Recenzja Cashmere Secret Baza wygładzająca beGlossy

>> 29 lipca 2014

Nigdy nie używałam tego typu produktów i powiem szczerze, że gdyby nie beGlossy nie kupiłam bym czegoś takiego. Mowa o bazie pod makijaż. A w lipcowym pudełku była baza pod makijaż marki Dax Cosmetics Cashmere. Akurat nadarzyła się okazja by użyć tego produktu. Magia...


W niedziele miałam chrzciny i byłam matką chrzestną, więc musiałam wyglądać perfekcyjnie :P
Nałożyłam bazę na oczyszczoną skórę, na której był już nałożony krem. Po jego wchłonięciu, baza rewelacyjnie zatuszowała nierówności, wszelkie wypryski i inne tego typu rzeczy na mojej twarzy. Później nałożyłam fluid (o nim w następnej notce) i oniemiałam - wyglądałam jak po lekkim Photoshopie ;)

Cera gładka i aż chciało się ją dalej malować. Później totalnie zapomniałam o tym, że mam makijaż. Co zerkałam na lusterko, twarz była taka sama jak z rana gdy się malowałam - nieskazitelnie gładka i bez grama błysku.
Przy tym wszystkim nie wyglądałam sztucznie, jak lalka. Myślę, że jak będę mieć zdjęcia to się pochwale :P



Słowo od producenta 
Dzięki mikrosiateczce przestrzennych silikonów 3D perfekcyjnie koryguje niedoskonałości cery i delikatnie wyrównuje zmarszczki. Skóra staje się kaszmirowo gładka i idealnie miękka w dotyku.
Gwarantuje efekt matowienia, nawet po wcześniejszym zastosowaniu bogatego kremu.
Ułatwia rozprowadzanie fluidu, a także wiąże cząsteczki makijażu, dzięki czemu wydłuża jego trwałość i sprawia, że skóra łatwiej oddycha.
Jest preparatem często stosowanym i rekomendowanym przez wizażystów.

ZASTOSOWANIE PRODUKTU

Bazę stosować po oczyszczeniu skóry i nałożeniu kremu pielęgnacyjnego. Można jej używać zarówno pod makijaż, jak i bez niego. W obydwu przypadkach Cashmere Secret gwarantuje ten sam efekt: cera jest kaszmirowo gładka, miękka i matowa.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz
Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj mnie do obserwowanych - będziesz na bieżąco :)

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP