Obserwatorzy

Recenzja HYPOAllergenic Eyelash Builder od Bell

>> 11 lipca 2014

Kochani, kolejna recenzja. Tym razem nie będzie za dużo plusów :( Przedstawiam Wam odżywkę do rzęs marki Bell.
Niestety - nie jest ona dla mnie.
Starałam się używać jej regularnie. No niestety. Żadnej poprawy jakości rzęs nie zauważyłam. Jedyne do czego mnie się przydała to jako basa pod tusz do rzęs. Tusz lepiej się trzymał i jakoś tak go mniej potrzebowałam. 
Zauważyłam też, że trochę mnie uczulał. Wiem, jest to dziwne szczególnie patrząc na wielki napis na opakowaniu HYPOAllergenic. Oczy po aplikacji mi łzawiły i w ogóle czułam duży dyskomfort. 
Dobrze się ją aplikuje, choć szczoteczkę ma przedpotopową :)

Może któraś z Was jej używała i ma inne doświadczenia?

3 komentarze:

Anonimowy,  11 lipca 2014 17:33  

niestety nie uzywałam, ale przez spory czas uzywalam odzywki do rzes z loreal, i nawet ta nie poprawiła mi jakości rzęs/długosci/gestosci nic.

KAsia Sur 14 lipca 2014 11:04  

hmm a może czas byśmy zainwestowały w odżywkę revitalash? :)

Anonimowy,  20 sierpnia 2014 19:27  

troche droga jest :P

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz
Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj mnie do obserwowanych - będziesz na bieżąco :)

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP