Obserwatorzy

Inspiracja na dziś Hilary Duff / Today's inspiration Hilary Duff

>> 10 czerwca 2014

Za oknem żar leje się z nieba (przynajmniej w Łodzi) więc by wyjść na zewnątrz trzeba mieć nie lada odwagę lub konieczność. Jak się ubrać? Według mnie jak Hilary Duff.
Hilary Duff


Hilary DuffHilary Duff jest aktorką i piosenkarką. Choć widziałam z nią jeden film, może dwa. Piosenek parę słyszałam. Ale nie o osiągnięciach artystycznych tu mowa. Mowa tu o jej stroju. Moim zdaniem ten look jest jak najbardziej na miejscu przy obecnej pogodzie. Kapelusz, lekka bluzka i szorty. Zmieniłabym jedynie buty na nieco lżejsze choć te kowbojki dodają smaczku całemu strojowi.
A czy nasze sklepy dają nam możliwość ubrania się jak Hilary Duff?













Torba - by Insomnia 119 zł
Lekka koszulka - Camaieu 90 zł
Kapelusz - Parfois 59,90 zł
Buty - Noevision 225 zł
Spodenki - Wrangler 249 zł

Kapelusz idealnie nas ochroni przed upałem, lekka koszulka nie pozwoli nam się spocić natomiast w dużej torbie schowamy na przykład butelkę wody czy wodę termalną by spryskać w ciągu dnia twarz ;)  

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz
Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj mnie do obserwowanych - będziesz na bieżąco :)

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP