Obserwatorzy

Zakochana od pierwszego .. wąchnięcia Calvin Klein CK One!

>> 10 czerwca 2014

Udało się po prawie 3 latach odkąd pierwszy raz powąchałam perfumy CK One kupiłam je! Dzięki promocji na gruper.pl i na i-perfumy.eu udało mnie się kupić perfumy prawie 50% taniej niż kosztują normalnie!
perfumy Calvin Klein CK One
Jakie nuty zapachowe zawiera CK One:

Nuty głowy: bergamotka, kardamon, ananas, papaja, zieleń drzew.
Nuty serca: jaśmin, fiołek, róża, gałka muszkatołowa, zieleń drzew.
Nuta podstawowa: piżmo, ambra, zieleń drzew.

Nie wiem, która z tych nut sprawia, że ten zapach dodaje tyle energii ale uwielbiam to. 
Pierwszy raz spotkałam się z tym zapachem 3 lata temu gdy mój tato przywiózł mi próbkę. Psikałam się nią bardzo oszczędnie by starczyła mi na długo. Ciągle szukałam ich w okazyjne cenie, ale zawsze był to dla mnie za duży wydatek. W końcu 200 ml CK One stoi na mojej półce :) 

perfumy Calvin Klein CK OneCo mnie urzekło 
Chociaż by to, że zapach utrzymuje się cały dzień na skórze a na ubraniach jeszcze dłużej. To, że jest taki świeży i idealny na każda pogodę. Na przykład to, że tych perfum mogę używać ja, mój chłopak, moja przyjaciółka czy sąsiadka. I na każdym będzie pachnieć pięknie.

Trochę info o produkcie
Szyprowo-aromatyczna (świeża) woda toaletowa unisex Calvin Klein CK One, wykreowana została przez Alberto Morillasa w firmie Firmenich. Flakon ze oszronionego szkła kształtem przypominający "piersiówkę" zaprojektował Fabien Baron we współpracy z Kleinem.

Moje kochane 200 ml świeżości :)



0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz
Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj mnie do obserwowanych - będziesz na bieżąco :)

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP