Obserwatorzy

Wiosna u Victorii Beckham! No nie koniecznie.

>> 14 czerwca 2014

Uwielbiam ją. Victoria Beckham to klasyka sama w sobie. Jej projekty są po prostu eleganckie i ponadczasowe. Ale...

wybieg victoria beckham wiosna 2014
Z premedytacją wstawiłam takie zdjęcie bo kolekcja na wiosnę 2014 nie podoba mi się aż tak bardzo jak poprzednie. Jest kilka sukienek, które trafiły w mój gust, ale nie założyłabym ich na siebie z dość błahych powodów takich jak: figura, wzrost i wzrost i figura :) 
Proszę, nie zwracajcie uwagi na modelki bo według mnie nie są za urodziwe. Skupmy się tylko i wyłącznie na ubraniach.
Niektóre ubrania są może trochę babcine, ale ładnie skrojone i eleganckie. Moim numerem jeden jest 3 sukienka. W kratkę rozkloszowana po prostu super :) Reszta - no nie powala mnie na kolana. Choć trzeba oddać, że są porządnie wykonane. 
Nie wiem czy to jest akurat 100% styl Victorii Beckham. Nie taką ją lubię.
Do kolekcji wykorzystano między innymi jedwabie. 

i te buty :( 


victoria beckham spring wiosna kolekcja

victoria beckham spring wiosna kolekcja
victoria beckham spring wiosna kolekcja

victoria beckham spring wiosna kolekcja

victoria beckham spring wiosna kolekcja
victoria beckham spring wiosna kolekcja


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz
Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj mnie do obserwowanych - będziesz na bieżąco :)

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP